Una campanya electoral és, o hauria de ser, un exercici de comunicació total. Quinze dies per fer arribar a la ciutadania tota la feina feta i amb totes les opcions possibles per fer-ho. Pots triar la manera que vulguis per fer arribar el teu missatge: un acte, una foto, un vídeo o un discurs. El límit és la imaginació.
A la nostra campanya tot està pensat perquè hem decidit no desaprofitar cap oportunitat per enviar el nostre missatge principal: estem preparats per governar i volem fer-ho. Això es transmet en els eslògans, en el nivell de detall del programa, en els projectes de mandat i també en la imatge de la campanya.
Fa més de 6 mesos que treballem en el que ara veieu als carrers i a les xarxes socials. És una imatge creada a partir de jornades de treball amb un dissenyador vilanoví que ens ha guiat en aquest procés.
Si us hi fixeu ho veureu clar. Hi ha moltes pistes però avui us n’explicarem només algunes. Els colors de la campanya – el granat i el blanc – són una referència a la institucionalitat, fins i tot recordant-nos el color del domàs de l’Ajuntament. Les tipografies són una barreja de tradició i modernitat, perquè venim de lluny però mirem endavant; i La A capgirada és d’una potència visual excepcional i ens envia un missatge directe (i no negarem que l’any Brossa potser hi ha tingut alguna cosa a veure). Com dèiem abans, res és casual.